KLAE

Szállítási információk

Belföldi kiszállítás

Jelenleg kétféle szállítási módot választhatsz: Foxpost csomagautomatába vagy házhoz szállítást.

A KLAE kitek szállítását minden esetben partnerünk, a Foxpost végzi, így a teljes folyamatot nyomon tudod kísérni.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Csomagautomatába küldés esetén minden KLAE csomagot egységesen 1200 Ft-ért szállítunk ki.

Házhoz szállítás esetén a csomagok szállítási díja 2400 Ft.

Foxpost csomagautomaták listája

Itt kiválaszthatod, hogy melyik Foxpost automatába kéred a kiszállítást: https://foxpost.hu/csomagautomatak

Kérjük, hogy a kiválasztott automata nevét a rendelés leadásakor a címsorba írd be.

Ha nem vagy biztos benne, hogy mi a kiválasztott automatád neve vagy címe, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@klae.hu címen és segítünk!

Mikor kapom meg a készletemet?

Átlagosan a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül érnek célba a csomagok.

Hogyan vehetem át a csomagot?

A Foxpost a kiszállítást megelőzően Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az e-mailben található linken módosítani tudod a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben az időpont nem megfelelő vagy más címen szeretnéd átvenni a csomagot.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?

Foxpost csomagautomatás szállítási mód esetén a csomag megérkezésétől számított 3 napig van lehetőséged az átvételre. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan meghosszabbodik az átvételi határidő. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Házhoz szállítás esetén a futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. Ha egyik alkalommal sem jár sikerrel, visszaküldik nekünk, ezért kérjük, gondoskodj róla, hogy át tudd venni a megjelölt időpontban és helyen, vagy élj a módosítás lehetőségével.

Hogyan kapok értesítést a sikertelen kézbesítésről?

Házhoz szállítás esetén a Foxpost emailben küld értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

Külföldre is lehet rendelni KLAE kitet?

Igen! Külföldi rendelés esetén kérjük, írj nekünk egy emailt a hello@klae.hu-ra.

Probléma van a csomagommal

Ha a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak és kérd jegyzőkönyv felvételét.

Ha nem sérült a csomagod tartalma, de valami nem stimmel vele, kérjük, írj nekünk a hello@klae.hu-ra és mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

Visszaküldés

A csomag átvételétől számított 14 napon belül lehetőséged van elállni a vásárlástól. Ha erre a döntésre jutsz, kérjük, hogy az alábbi lépéseket kövesd:

1. Jelezd nekünk az elállási szándékodat emailben: hello@klae.hu vagy postán az alábbi címen:

KLAE

2045 Törökbálint, Séta utca 27.

2. Küldd a sértetlen, bontatlan csomagot az alábbi címre:

KLAE

2045 Törökbálint, Séta utca 27.

A visszaküldés költsége téged terhel, utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekünk a hello@klae.hu címre!